Jobbig period

Hej mina kärare läsre ursäkta om jag har varit väldigt oaktiv. Men såhär är det jag har inte haft en bra period just nu i mitt liv utan en ganska jobbig och stressig. Jag har haft så mycket att göra både i skolan och i det ungdomsförbund som jag är med i. Jag har dessutom även haft massa jobbiga tankar och känslor samt vait oroig över min ena släkting som har varit dålig. 
Jag ber ännu en gpång om ursäkt och hoppas att ni förlåter mig och väldigt gärna vill börja läsa min blogg igen. Just det min syster har fyllt 20 så vi firade henne föra fredagen vilket som var trevlig och hade tänkt lägga ut ett inlägg men blev tyvärr avglömt. 
Tack och hej! Ha det nu bra så ses vi snart igen ska ni se! (:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

jenzie.blogg.se

Hej EN 17 ÅRIG TJEJ GÄR SOM NYLIGEN STRAT SIN FÖRSTA BLOGG. DET JAG MEST KOMMER ATT BLOGGA OM ÄR HÄSTAR, MODE, SMINK OCH SKÖNHET EFTERSOM ATT DET ÄR DET JAG BRINNER FÖR TYP. VÄLKOMNA!

RSS 2.0