Hemligheterna

 
Hej igen kära, underbara läsare vi möts igen med glädje och lycka, ni alla gör min dagar och tack för er alla fina besök denna dag, värmre mig mycket i hjärtat!
Detta inlägg är helt enkelt som en liten frågestund mågot som ni vill veta om mig det kan va precis vad som helst. Allt ifrån pinsmatste ögonblick- sex och samlevnad så bara att fråga på.
Ingen fråga är för pinsam.
Fina ni vi hörs imorgon och då kan jag berätta om ridlektion!
Karin Bläster
2019-01-25 @ 20:53:22

Hej där! Hur mår du?

Svar: Jag mår fint själv?Hoppas allt är bra
Fakta om mig

Kajsa
2019-02-13 @ 01:43:56

...




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

jenzie.blogg.se

Hej EN 17 ÅRIG TJEJ GÄR SOM NYLIGEN STRAT SIN FÖRSTA BLOGG. DET JAG MEST KOMMER ATT BLOGGA OM ÄR HÄSTAR, MODE, SMINK OCH SKÖNHET EFTERSOM ATT DET ÄR DET JAG BRINNER FÖR TYP. VÄLKOMNA!

RSS 2.0