Hejsan svejsan och välkoman till min blogg min underbara läsare!

Hej ska nu berätta för er om min blogg och vad den ska handla om. 
Jag som har denna blogg är en 17-årig tjej som går andra året på barn och frtidsprogramet på gymnasiet. Mina största intressen är hästar, ridning, kompisra, mode, skönhet, smink och fest. 
Det jag kommer att blogga främst om är just mode, smink, skönhet och hästar. Men ibland kan jag lägga upp något om skoltips, studieteknik eller något helt annant.
Ni som är mina läsar och följer min blogg får väldigt gärna komenatra mina inlägga om vad ni tycker om dem, min blogg och vilka ämnen, inlägg jag ska skriva.
Ha det gött så hörs vi! 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

jenzie.blogg.se

Hej EN 17 ÅRIG TJEJ GÄR SOM NYLIGEN STRAT SIN FÖRSTA BLOGG. DET JAG MEST KOMMER ATT BLOGGA OM ÄR HÄSTAR, MODE, SMINK OCH SKÖNHET EFTERSOM ATT DET ÄR DET JAG BRINNER FÖR TYP. VÄLKOMNA!

RSS 2.0