10 fakta ni inte visste om ig

Hej på er kära lässare ska nu berätta för er om 10 saker ni inte vet om mig!
1. Varit kär i min bästa vän pinsamt nog haha 
2.  Rädd att rida ut i skogen med en häst ramlade av en gång.
3. Hatar skolan men har ändå bra betyg
4.Kan inte gråta inför andra men gråter i alla filmer då det är sorlogig, lyckligt eller spännande 
5. Älskar true blood, the vampire diaries och Harry potter
6. Blivit trampad av en häst
7. Aldrig haft ett serriöst förhålllande
8. Festat en del 
9.  Något mer ni vill veta om mig?
10. Nästa gång berättar jag om mitt pinnsamaste ögonblick
Bellan
2019-01-25 @ 23:33:13
URL: http://nouw.com/fobibella

Hejsan såg din Blogg på Facebook nyss. Kul med dessa Listor ibland !!!. Jag har blivit trampad och biten av en Häst när jag var i din Ålder typ AJAJAJ :) Att bli Kär i sin Kompis är nog rätt Vanligt tror jag :) hehe. Jag hade svåårt i skolan och fick rötna Betyg :( Jag kan Gråta lätt för mig själv åt Filmer. Jag har aldrig haft ett förhållande och jag är 34 År :(

Svar: Vad trevligt att du hittade hit och uppskattar min blogg😻
Fakta om mig




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

jenzie.blogg.se

Hej EN 17 ÅRIG TJEJ GÄR SOM NYLIGEN STRAT SIN FÖRSTA BLOGG. DET JAG MEST KOMMER ATT BLOGGA OM ÄR HÄSTAR, MODE, SMINK OCH SKÖNHET EFTERSOM ATT DET ÄR DET JAG BRINNER FÖR TYP. VÄLKOMNA!

RSS 2.0